ZA POGLAVNIKA I DOMOVINU

16.05.2006., utorak

NAČELA USTAŠKOG POKRETA

.1. Hrvatski je narod samosvijesna etnicka jedinica, on je narod sam po sebi i u etnickom pogledu nije istovijetan s nijednim drugim narodom niti je dio ili pleme kojeg drugog naroda.

.2. Hrvatski narod ima svoje izvorno povijesno ime Hrvat, pod njim se pojavio u davno povijesno doba, pod njim je prije 1400 godina dosao u danasnju svoju postojbinu i pod njim zivi sve do danas. To njegovo ime ne moze i ne smije zamijeniti nikakvo drugo ime.

.3. Hrvatski je narod svoju danasnju postojbinu vec u pradavna vremena ucinio svojom domovinom, u njoj se trajno nastanio, s njom se srastao i dao joj izvorno i prirodno ime Hrvatska. To ime ne moze se zamijeniti ni jednim drugim imenom.

.4. Zemlja koju je hrvatski narod u pradavno doba zaposjeo, te koja je postala njegovom domovinom, prostire se na vise pokrajina, one su svoja posebna imena imale djelomice jos prije dolaska Hrvata, dok su druga pokrajinska imena nastala kasnije, no sve te pokrajine sacinjavaju jednu jedinstvenu domovinu Hrvatsku, te nitko nema pravo da ikoju svojata za sebe.

.5. Hrvatski je narod u svoju domovinu Hrvatsku dosao kao potpuno slobodan narod, i to u vrijeme seobe naroda vlastitom pobudom, pa je tu zemlju osvojio i zauvijek je ucinio svojom.

.6. Hrvatski ja narod u svoju domovinu Hrvatsku dosao potpuno organiziran ne samo obiteljski nego i vojnicki, te je odmah po dolasku osnovao svoju vlastitu drzavu sa svim obiljezjima drzavnosti.

.8. Hrvatski narod ima pravo da svoju suverenu vlast ozivotvori u vlastitoj drzavi Hrvatskoj na citavom svom etnickom i povijesnom podrucju, to jest, da ponovno uspostavi svoju potpuno samostalnu i nezavisnu Hrvatsku drzavu. Tu uspostavu ima pravo provesti svim sredstvima, pa i silom oruzja. Njega ne vezu nikakve medjunarodne ni drzavopravne obveze iz sadasnjosti ili proslosti koje nisu u potpunoj suglasnosti s tim nacelima, niti ce se na takve obazirati u svojoj Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj.

.9. Hrvatski narod ima pravo na srecu i blagostanje kao cjelina, a isto tako pravo ima svaki pojedini Hrvat, kao clan te cjeline. Ta sreca i to blagostanje mogu se ozivotvoriti i ostvariti za narod, kao cjelinu, i za pojedince, kao clanove cjeline, jedino u posve samostalnoj Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj koja ne smije i ne moze biti sastavnim dijelom, ni u kojem obliku, ni jedne drzave ili bilo kakve ine drzavne tvorevine
.10. Hrvatski narod ima svoj suverenitet po kome on jedini ima vladati u svojoj drzavi i upravljati svim svojim drzavnim i narodnim poslovima.

.11. U Hrvatskim drzavnim i narodnim poslovima, u samostalnoj i Nezavisnoj Drzavi Hrvatskoj ne smije odlucivati nitko tko nije po koljenima i po krvi clan hrvatskog naroda. Isto tako ne smije o sudbini hrvatskog naroda i hrvatske drzave odlucivati ni jedan strani narod ili drzava.

.12. Seljastvo nije samo temelj i izvor svakog zivota nego ono samo po sebi sacinjava hrvatski narod, te je, kao takvo, nositelj svake drzavne vlasti u Hrvatskoj drzavi. I kraj svega toga, svi stalezi u Hrvatskom narodu sacinjavaju jednu narodnu cjelinu, buduci da i ostali stalezi u hrvatskom narodu, kojih su clanovi pripadnici hrvatske krvi, imaju ne samo svoj korijen i porijeklo nego i trajnu obiteljsku vezu sa selom. Tko u Hrvatskoj ne potjece iz seljacke obitelji, taj u devedeset slucajeva od sto nije hrvatskog porijekla ni krvi, nego je doseljeni stranac.

.13. Sva materijalna i duhovna dobra u hrvatskoj drzavi vlasnistvo su hrvatskog naroda, te je on jedini ovlasten raspolagati i koristiti se njime. Prirodna bogatstva hrvatske domovine, napose njene sume i rude ne mogu biti predmetom privatne trgovine. Zemlja moze biti vlasnistvo samo onoga koji je obradjuje sam sa svojom obitelji, to jest seljaka.

.14. Temelj svake vrijednosti jest samo rad, a temelj svakog prava jest duznost. Stoga u hrvatskoj drzavi rad oznacava stupanj vrijednosti svakog pojedinca i ima predstavljati temelj cjelokupnog narodnog blagostanja. Nitko ne moze imati ikakvih posebnih prava, nego iskljucivo duznosti prema narodu i drzavi svakome daju pravo na osiguran zivot.

.15. Vrsenje svih javnih funkcija vezano je uz odgovornost. Svatko tko u ime naroda ili drzave vrsi javne poslove bilo koje vrste odgovara svojim dobrom i svojim zivotom za sva djela ili propuste. No, duznost i odgovornost prema cjelini imaju biti temelj i svakoj djelatnosti u privatnom zivotu svakog pojedinog pripadnika hrvatskog naroda.

16. Teziste moralne snage hrvatskog naroda lezi u urednom vjerskom i obiteljskom zivotu, njegova snaga lezi u seljackom gospodarstvu, prirodnom bogatstvu hrvatske zemlje, obrambena snaga u organizatornim prokusanim vojnim vrlinama. Prosvijetni i kulturni naprijedak hrvatskog naroda temelji se na prirodnoj narodnoj darovitosti i prokusanoj sposobnosti na polju znanosti, nauke i prosvijete. Industrija, obrt, kucna radinost i trgovina imaju biti ruka pomocnica cjelokupnom seljackom i opcem narodnom gospodarstvu. Te grane zivota imaju biti polje postenog rada i izvor dostojanstvenog zivota radnika, a ne sredstvo gomilanja bogatstva u rukama kapitalista.

.17. Skladno uzgajanje, promicanje i usavrsavanje svih narodnih vrlina i grana narodnog zivota zadaca je svih pregnuca javnih radova i drzavne vlasti kao takve, jer one daju potpuno jamstvo opstanka, vijekovnog bivstvovanja i blagostanja sadasnjih i buducih pokoljenja cjelokupnoga hrvatskog naroda, te opstojnost i sigurnost Nezavisne Drzave Hrvatske.


U Glavnom Ustaskom Stanu
dne 1. lipnja 1933
Dr. Ante Pavelic

Image Hosted by ImageShack.us

------------------------------------------------------------------------------------
- 20:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

HRVATSKE PJESME

Lijepa naša domovino

"Lijepa naša domovino,
Oj junacka zemljo mila,
Stare slave djedovino,
da bi vazda sretna bila!

Mila, kano si nam slavna,
Mila si nam ti jedina.
Mila, kuda si nam ravna,
Mila, kuda si planina!

Teci Dravo, Savo teci,
Nit' ti Dunav silu gubi,
Sinje more svijetu reci,
Da svoj narod Hrvat ljubi.

Dok mu njive sunce grije,
Dok mu hrašce bura vije,
Dok mu mrtve grobak krije,
Dok mu živo srce bije!"
---------------------------------

USTAŠKA HIMNA

Puska puca a top riče, grmi kao grom,
Mlad Ustaša vojak bije za Hrvatski dom.

Puska puca krv se lije, dušman bježi klet,
A Ustaška hrabra vojska vrši zavjet svet.

Tjera smjelo dušmanina, s praga djedovskog,
I promiče staru slavu roda Hrvatskog.

Puška puca a top riče, barut miriše,
Mlad Ustaša na bojištu ranjen izdiše.

Ne plaši ga grom pušaka nit' topova jek,
Dom, sloboda, vjerna ljubav, rani su mu lijek.

Oj Hrvatska zemljo mila, sviće danak tvoj,
Sad Ustaška hrabra vojska za te bije boj
---------------------------------

PRAVAŠKA HIMNA

LIJEPO LI JE HRVAT BITI
MAJKO, HVALA TI
LJUBIT BOGA, BLIŽNJEG SVOGA
TU I UMRIJETI
SAD POGLEDAJ SA VISINE
OČE DOMOVINE
PRAVAŠKA TE KRILA NOSE
TIM SE PONOSE
JA HOSOVCI POZDRAVLJAJU
SVOJU DOMOVINU
ZA DOM SPREMNI I SLOBODU
HRVATSKOME RODU
ŽIVI VJEČNO, ZEMLJO MOJA
NEMOJ STREPITI
PRAVAŠ ĆE TE UVIJEK ZNATI
ČASNO BRANITI
---------------------------------

Ustaški bećarac- REMIX

Ja ustaša, dida komunista,
Ubit ću ga, Isusa mi krista

Ja ustaša od dva metra,
Serem sliku kralja petra

Druže Tito jebem te u čelo
Što ne nosiš ustaško odjelo

Mene moja naučila strina,
Svim srbima pička materina

Ljeto ide, munja nebom sijeva,
Oj srbine vadit ću ti crijeva
---------------------------------

Jasenovac i Gradiška Stara

»Jasenovac i Gradiška Stara, to je kuća Maksovih mesara/Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetića Jure/U Čapljini, klaonica bila, puno Srba Neretva nosila/Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu/Ko je moga zamisliti lani, da će Božić slavit partizani/Tko je reka, jeba li ga ćaća, da se Crna Legija ne vraća/Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu, a vrati nam Franju/Oj Račane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te/Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića
---------------------------------

EVO ZORE EVO DANA

Evo zore, evo dana, evo Jure i Bobana.
Jure zove, Boban vice, evo mene poglavnice!
Na vrh gore Trebevica, u logoru Francetica.
U logoru Jure sjedi, svojoj vojsci on besjedi.
Jure zove, Boban vice, hej viteze Franceticu.
Tvoja bojna cuva Liku, biser zemlje, nasu diku.
Evo zore, evo dana, evo bojne Imocana.
Oj Ustase braco mila, duboka je voda Drina.
Drinu treba pregaziti, i Srbiju zapaliti.
Kad je Drinu pregazio, u nogu je ranjen bio.
On ne vice ajme meni, vec on klice za Dom spremni!
Za Dom spremni, za slobodu, Hrvatskome svom narodu.
---------------------------------

Anice kninska kraljice

Zbog Anice i bokala vina,
zapalit ću Krajinu do Knina
Zapalit ću dva, tri srpska štaba,
da ja nisam dolazio đaba.
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice.

Zbog Anice i bokala vina,
Zapalit ću Krajinu do Knina
Ej, Hrvati sjetimo se Knina,
Hrvatskoga kralja Zvonimira.
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice,
Ej, Anice kninska kraljice.
---------------------------------

ANTE GOTOVINA
Ima jedan čovik tvrđi neko stina ime mu Ante Gotovina cili svoj život hrvatskoj je dao i nikada nije na koljena pao učia si škole po stranome svitu kako postat čovik kako dobiti bitku stasi u rame svakoga vojnika za domovinu ti si ponos i dika ante ante svi smo zate i uvik čemo biti ante ante život zate život za te jer si heroj rata ti si ante legenda hrvata vodia si bljeske i oluje protjerao sve četnike neka svatko čuje žalia nisi ni truda ni znoja za to ti je zahvalna domovina tvoja ante ante svi smo zate i uvik čemo biti ante ante život zate jer si herij rata ti si ante legenda hrvata i uvik čemo biti
---------------------------------

DOLAZAK HRVATA

U JUNAČKOJ ZEMLJI MILOJ, LIJEPOJ I DALEKOJ
U GODINI GOSPODNJOJ ŠEST STOTINA I NEKOJ
SPUSTILA SE NA TU ZEMLJU SILA
PLAVA JE KRV NAROD PREDVODILA

DRHTI ZEMLJA, KAMEN PUCA; KROZ NEBESKA VRATA
DOJAHAO BIJELI VITEZ SA MAČEM OD ZLATA
DAJTE MI KOMAD ZEMLJE SVETE
ZEMLJA JE I MATI I DIJETE

LJUBI SVOJU ZEMLJU NA NJOJ TI SAGRADI DOM
I BRANI JE KRVLJU SVOJOM POVEZAN SI S NJOM
LJUBI SVOJU ZEMLJU LJUBI BLAGOSLOVLJEN PLOD
I PONOSNO PO NJOJ HODAJ SVOJ ZEMALJSKI HOD
DAJTE MI KOMAD ZEMLJE SVETE
ZEMLJA JE I MATI I DIJETE

BIJELI VITEZ KRENU NAZAD KROZ NEBESKA VRATA
OSTAVIO LIJEPU NAŠU BEZ GLADI I RATA
PRED NEBESKOG OCA KLEKNE S RIJEČIMA OD ZLATA
PREDAO SAM ZEMLJU SVETU U RUKE HRVATA

A JUNAČKA ZEMLJA MOJA MILA
DO DANAS JE RIJEČI ZAPAMTILA

LJUBI SVOJU ZEMLJU NA NJOJ TI SAGRADI DOM
I BRANI JE KRVLJU SVOJOM POVEZAN SI S NJOM
LJUBI SVOJU ZEMLJU LJUBI BLAGOSLOVLJEN PLOD
I PONOSNO PO NJOJ HODAJ SVOJ ZEMALJSKI HOD
DAJTE MI KOMAD ZEMLJE SVETE
ZEMLJA JE I MATI I DIJETE !!!!
---------------------------------

LJUTA TRAVA NA LJUTI RANA

Od mog srca draga i ljubavi moje
ima jača ljubav, ljubav zemlje moje
Sjećaš li se draga, viđali su kišu
za ljubav se gine, zbog Hrvatske diše.
Ljutu travu, na ljutu ranu
dat ću draga ja i život za nju
Hej, ljutu travu, na ljutu ranu
Nemoj nikad zaboravit na nju.

Onu istu našu pušku mi pripremi
na tavan je stavi, za mene je spremi
Bit će ona opet i sinu po mjeri
kao što je bila mom djedu i meni.
---------------------------------

MIRKO NORAC
U hrvatskoj počela je velka bitka krenile su svom silinom horde bande i četnika popalili uništili sve što im sveto nije razrušili opjačkali i odnjeli put srbije poručila veli velibeta sinska gospe šalji mi vojnika ne vojnika ja ti šaljem i svoj sveti blagoslov mu dajem mirko norac kukavica nije ni je u smrton ali straga nije s velebita mirko viče kao soko iz visine kliče neka kliče svakom svom rodu oj hrvati čuvajte te slobodu sloboda je s puno krvi dobivena mladom momcu kliču majke onih kojih više nema podižu ga u visine govoreći drago sine ti si junak svoje ne damo te ne damo da ti neki tuđin sudi iz gradova i sela izlazit će mnogo ljudi Mirko Norac kukavica nije ni je u smrt gleda ali straga nije s velebita mirko norac viče kao sokol iz visine kliče neka kliče svatko svom rodu oj hrvati čuvajte svoje slobodu
---------------------------------

PUKNI PUŠKO

Sanjam dragu, haljina joj bijela
U daljini tužna glazba svira
Što da radim, sve bih dao sada
Mjesto mraka da me ona dira

Strah me sada da se ne probudim
Novu rosu zorom da ne vidim
Ej, sudbino, evo tebe k meni
Odnesi me toj voljenoj ženi
Pukni puško, poludit ću
Nema drage, ostarit ću
Pukni puško, nek me nema
Evo zore, ko zna šta se sprema

Ej, mjeseće, sva si moja nada
Preklinjem te, pomozi mi sada
Proklete su, hladne noći
Gdje da idem, gdje još mogu
---------------------------------

RECI BRATE MOJ

Ne pitaj me ništa bilo je pa prošlo da Bogda se ne ponovilo ja sam imo sreće pa sam kući došo a puno ih se nije vratilo reci brate jel smo li prokleti pa se tako brzo sve zaboravi al nedo bog pa nas budu tebali opet će se gusta magla spustiti ne osjećam dane tek po neko veće kad se sjetim naših pjesama ta mi vino krene ko čikola teče Velibitska vila doziva reci brate moj jel smo li prokleti pa se tako brzo sve zaboravi al neda bog pa nas budu trebali opet će se gusta magla spustiti ne pitaj me ništa tek svijeću upali za sve one koji su za dom pali reci brate moj jel smo li prokleti pa se tako brzo sve zaboravi al neka neda bog pa nas budu trebali opet će se gusta magla spustiti
---------------------------------

SUDE MI
Knjigu piše vitez roda moga u dalekoj zemlji okovan pa je šalje svojoj vjernoj ljubo od zidine grada bijeloga ej ljube moja moga oka vilo idu dani ode godina ej da u zame nije dvoje tilo i da su me braća izdala sude mi zato što svoje volim volim najviše što sam branio moje najdraže sude mi dušmani moja ljube ali ne znaju da je istina voda duboka ej djeco mila vite grane moje poslušajte što vam govore ej ko ne ljubi i ne čuva svoje božjeg lica neće vidjeti sude mi za to svoje volim volim najviše što sam branio moje najdraže sude mi dušmani moja ljube ali ne znaju da je istina voda duboka sude mi za što svoje volim najviše što sam branio moje najdraže sude mi dušmani moja ljube ali ne znaju da je istina voda jer je istina voda
---------------------------------

SVETINJA

Kakvo je to došlo vrijeme i brat brata vara što nam rade loše sluge loših gospodara svaka lađa je trn u kruni mojih predaka a gdje je istina nema riječi nema dara niti pjesama da sakriju moju muku moja sjećanja zlato da je duše krade svatko progovara guja iz nje vara tko to moje ime doziva čudni ljudi čudnog imena pa mi kum što je svetinja vjera ljubav i domovina na sve strane dižu glave ptice rugalice sve je manje sretnih dana sloge i pravice a najbolji među nama noću vodi piju bijelo lice kriju tko to moje ime doziva čudni ljudi čudnog imena pa mi kum što je svetinja vjera ljubav i domovina tko to moje ime doziva tko to moje ime doziva čudni ljudi čudnog imena pa mi kum što je svetinja što je svetinja vjera ljubav i domovina
---------------------------------

ČAVOGLAVE

Za dom spremni u zagori na izvoru rijeka Čikole stala braća da obrane naše domove stoji hrvat do Hrvata mi smo braća svi nećete u čavoglave dok smo živi guče thompson kalašnjihov pa izbrojevkov baci bombu goni bandu preko izvora gora na puško kotovci u pjesmu svi za dom za slobodo borimo se mi čujete srbi dobrovoljici bando četnici stići će vas naša ruka i u srbiji stiči če vas božja pravda do več zna sudit če vam moji vojnici iz čavoglava slušajte sad poruko od svetog ilije nečete u čavoglave niste ni prije oj hrvati braćo mila iz čavoglava hrvatska zaboravit neče nikada neče nikada
---------------------------------

NEČU IZDAT JA

Kao stjena što se neda
Žegama, divljim olujama
I ja nikad nedam se
Kroz stvarnost lutam

Život moj je poput hladne rijeke
Beskrajan i vijuga se
Iz nekog razloga neznana
Negdje ipak prestaje

Nisam sudac a ni mudrac
Teško nosim to kamenje
To breme sjecanja
Na svojim leđima

Gdje god dođem, kud god prođem
Vec je netko odlucio
U ime onoga što nas je stvorio
A nije se borio


Necu izdat ja, Boga nikada
Necu gasit sunce, koje s neba sja
Necu zbog tebe, kukom na sebe
Jer ti me voliš i ti se moliš za mene
---------------------------------

LIJEPA LI SI
Kad se sjetim,suza krene,
zamirisu uspomene,
svake stope rodnog kraja
i narodnih obicaja.
Prepoznah lijepotu tvoju
sto probudi ljubav moju.
Kad sam s tobom,srce moje
kuca jace,veliko je.
Oj,Zagoro,lijepa li si,
Slavonijo,zlatna ti si.
Herceg-Bosno,srce ponosno,
Dalmacijo,more moje,
jedna dusa,a nas dvoje.
Pozdrav,Liko,Velebita diko.
Kad Neretva k moru krene,
ti se tada sjeti mene.Mojoj pjesmi budi tema
za sve one kojih nema.
Ajde,Istro i Zagorje,
podignimo sve tri boje,
zagrlimo se pred svima,
neka vide da nas ima.
Oj,Zagoro,lojepa li si,
Slavonijo,zlatna ti si.
Herceg-Bosno,srce ponosno,
Dalmacijo,more moje,
jedna dusa,a nas dvoje.
Pozdrav,Liko,Velebita diko...
---------------------------------

MOJ IVANE
Cija je ono livada.Cija je ono trava?
Cija li je divojka,rumena i plava?
Ivanova livada,Ivanova trava
Ivanova divojka rumena i plava.
odvela nam Ivana,
ta sudbina kleta
odvela sa Kupresa
priko bijela svijeta.
Ostala je samo
jedna zelja jaka
zapjevati pjesmu
kupreskog junaka.
Moj Ivane,pobratime mio,
jesi l' skoro na Kupresu bio?
Je l' kupresko polje uzorano?
Je l' na njemu zito posijano?
Vratit ce se Ivan,
s tisucu momaka,
pjevat ce se pjesme,
nasih Kupresaka.
Pokosit ce Ivan,
livadu i travu,
ozenit ce divojku
rumenu i plavu.
Moj Ivane...
---------------------------------

GENI KEMI
CVRSTA RUKA I POSTENJE
SVETA VODA I KRSTENJE
BUDI COVIK TO JE DIKA
BUDI RODA SVOGA SLIKA

NEDAJ NASE, NEDAJ SVOJE
NEMOJ TUDE, PROKLETO JE
JER KO ZIVOT TAKO PRODE
PONOSAN PRED BOGA DODE

GDJE GOD DA TE ZIVOT NOSI
UVIK MORAS ZNATI KOSI

GENI, GENI KAMENI
VATRA GORI U MENI
GENI, GENI KAMENI
TAKVI SMO MI RODENI
UZMI ILI OSTAVI

DOSA BILA 45_TA
RASULA NAS PREKO SVIJETA
A SAD NOVA LOZA RASTE
VRATILE SE DOMA LASTE

PLAVE KRVI, BIJELO LICA
RADAJU SE NOVA DICA
NA KAMENU KA NA SVILI
DI ODUVIK MI SMO BILI

GDJE GOD DA TE ZIVOT NOSI
UVIK MORAS ZNATI KOSI

GENI, GENI KAMENI
VATRA GORI U MENI
GENI, GENI KAMENI
TAKVI SMO MI RODENI
UZMI ILI OSTAVI

STO NA NEBU SJA VISOKO
MJESEC JE IL SIVI SOKO

GENI, GENI KAMENI
---------------------------------

GARDA HRVATSKA

Mi smo garda Hrvatska, srca su nam junačka,
Nikog se nebojimo, zemlju svoju volimo!

Postrojmo se bračo svi u jedan boj,
Neka dušman čuje pobjednički slog!

U odlučujući boj krenuli smo mi,
Za slobodu našu, pravednost i mir! 2x

Mi smo garda Hrvatska, srca su nam junačka,
Nikog se nebojimo, zemlju svoju volimo! 2x

Neka svaki junak pedalj zemlje brani,
Nebojte se ljudi Bog je na našoj strani!

Nek svaki junak života svog nežali,
Za našu Hrvatsku mnogi su ga dali! 2x

Mi smo garda Hrvatska, srca su nam junačka,
Nikog se nebojimo, zemlju svoju volimo! 2x
---------------------------------

SVE DO DRINE

Ajmo bračo sve do Drine,
Pobit ćemo sve srbine!

Preći ćemo slavnu Drinu,
Za Hrvatsku domovinu!

Nitko nas neće sprječit',
srbe ćemo male zgnječit'!

četnička im mater glupa,
U svakoj im glavi rupa!

Za sve što su za dom pali,
srbiju smo ... ... razjebali!

---------------------------------

GOLUBOVI BIJELI

Bijeli križ opomenu šalje,
Putniče stani ni koraka dalje!
Ovde je palo golubova jato,
A bili su za Dom, bili samo zato!

Pomoli se, onda dalje kreni,
Na ovom su mjestu pali golubovi bijeli,
S ognjem pakla tu su se sreli,
Ostala su polomljena krila,
A bili su za Dom spremni!

Bijeli križ opomenu šalje,
Putniče stani ni koraka dalje!
Ovdje je palo golubova jato,
A bili su za Dom, bili samo zato!

Pomoli se, onda dalje kreni,
Na ovom su mjestu pali golubovi bijeli,
S ognjem pakla tu su se sreli,
Ostala su polomljena krila
A bili su za Dom spremni!

---------------------------------

SVE ĆEMO VAM PRSTE SLOMIT'

Ostali smo Osječani, ostali,
Ustali smo Osječani, ustali!

Nema toga vašeg boga da nas pokori,
Sve čemo vam prste slomit', a ne samo tri! 2x

Ostali smo Hercegovci, ostali,
Ustali smo Hercegovci, ustali!

Nema toga vašeg boga da nas pokori,
Sve čemo vam prste slomit', a ne samo tri! 2x

Ostale su naše majke, ostale,
Ustale su naše majke, ustale!

Nema toga vašeg boga da nas pokori,
Sve ćemo vam prste slomit', a ne samo tri! 2x

Ostala su naša dica, ostala,
Za Dom spremna uvijek bila, ustala!

Nema toga vašeg boga da nas pokori,
Sve ćemo vam prste slomit', a ne samo tri! 2x
---------------------------------